Tuesday, October 28, 2008

Juju 7 Tahun



Happy Birthday agai Juju...7 tahun umur nuan kena 26hb Oktober 2008. Bala kami sebilik ngintu hari pengada ia tumu nya kena ka 25hb sari nya. Kebuah ia laban aku ka bisi seminar dua hari di Kuching, mupok 26hb. Tu pan baru sejam udah datai.

Aku agi ingat ka si Boji (Juju) tu selalu madah ka aku bakatu..."nuan anak angkat"..aku tuchum kadiri aja..nemu enda ia reti utai ti disebut ia nya. Aku apa agi lalu beduan ia mega..nuan nya anak pungut..ko aku. Enggai ia ninga aku madah bakanya...mesti ia ringat lalu madah.."pulai nuan alai". Pedis ati lah nya.

Ba aku enda penting samada kitai tu anak angkat kah...anak pungut kah...ia ka penting amat kitai bisi apai indai ti sayau sereta nupi kitai sampai kitai besai...mri penemu ka kitai ba sekula.

Nya alai nuan Boji...enda tauk nyebut seneka ati nuan...mali. Ukai samoa urang benasib ba dunya tu...besyukur meh kitai laban bisi apai indai ti sanggup nupi lalu ngibun kitai ngelama tu. Anang manchal agi..kurang ka meda program TV...maioh ka agi belajar auk.

Happy Birthday to Boji.

Astana Pengerindu Astana Kitai

No comments:

Post a Comment

Nuan Temuai Ti Ka:

Free Website Counter
Free Website Counter Blogarama - The Blog Directory Blogarama - The Blog Directory

Aram bejalai enggau BA

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com

Ruai Artis / Selebriti/Informasi/Berita

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin