Monday, August 11, 2008

Ngaga Begedil


Dagin manok ti udah direbus ba periuk mit tadi, diengkah ba mangkuk bukai sebedau ia dikisar ngena blender

Dagin manok ti udah dikisar

buah kentang digoreng alam kali

buah kentang ti udah digoreng tadi alu di anchur ka

jari-jari ti benong ngempok begedil

gaia ia udah dikempuk alu segalo

Begedil benong digoreng

Hari enam hari nadai mindah. Diau di rumah aja tambah mega Rin kereja sari nya. Nyadi, aku ngereja pengawa ba rumah aja.

Pagi nya aku nerima sms ari Ro**(bedau minta permisi publish nama ditu) madah ka ia deka ngaga begedil enggau Ya**..ehm...ka ga aku meda saduai ngaga begedil..tambah mega begedil nya sigi nyamai diempa. Baka ni Ro** ngaga ia..

Rengka ka dikena ngaga begedil dipeda aku:-
isi manok 1 kg
buah kentang 1 kg
bawang merah & putih
daun sup
enggau sekeda utai bukai ti enda ulih dikingat ka aku..he..he

Enti ka belajar ngaga begedil kita tau surf blog orang tu ngaga begedil enggau bacha ari web resepi tu. Begedil tu tau di idang leboh ngirup lemai hari, leboh gawai kah, maia raya kah..Tambah mega bedau kita meda ia diayan ba Asian Food Channel AFC. belajar meh kita ngaga ia..

Tu meh gaia begedil ti udah mansau..tau diempa cecah enggau sos chabi

Chef ti pemalu...Ro** enggau Ya** enggai publisiti takut kelalu glamour ila


Astana Pengerindu Astana Kitai

No comments:

Nuan Temuai Ti Ka:

Free Website Counter
Free Website Counter Blogarama - The Blog Directory Blogarama - The Blog Directory

Aram bejalai enggau BA

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com

Ruai Artis / Selebriti/Informasi/Berita

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin