Monday, August 4, 2008

Kemisi di Kuching

1hb Ogos

Aku kemisi kena 1hb Ogos tu tadi laban ti ka pegi ke Kuching..tumu ko jako...tang laun ga ankat nyaujam 2.30 lemai. Aku, Cikgu Bio enggau Curtain Designer Erica Luing...kami tiga mupok ke Kuching. Lemai nya angat amat tang laban ka Erica Luing sigi landik becherita enda berasai ga pejalai kami tiga..datai di Kuching dalam pukul 6.30 lemai.

tHe Spring


Udah ti nganjung Erica Luing ke rumah menyadi ia ti di Samarindah, kami duai Cikgu Bio bekejang ga ke rumah Tcil (rumah sewa) di Desa Ilmu...nganjung beras. Rin bisi call aku nanya jam berapa aku deka datai laban ia beguna ka aku minta anjung ke siti tempat sebedau jam 9.30 malam.

Laban ti agi tumu aku ngelantang ka diri. Kami duai Cikgu Bio sempat shopping utai pakai dibai ia pulai ke Batu 10..Taman Cinmuk. Enda mukai-mukai Rin telepon baru madah ka deka beguna aku diatu.

Nya meh aku mai moto laju ga...nganjung Cikgu Bio ke Batu 10...semina engkah ka barang alu mupok pecut laju ke Batu Tiga. Dalam 15 minit aku datai ngena Kancil Cikgu Bio.Udahnya beguai-guai ga aku lalu mandi. Tama agai krita viva alu mupok baru bekejang ke manoa Sukma.
Cikgu Bio enggau Tcil sempat ngumpul tin ba Star Cineplex

Tang datai di Pasar Malam Satok..urang ti dituju nya tadi bisi penanggol lalu enda nyadi ga kin. Pulai baru.Wisma Saberkas


Datai baru di rumah lebih kurang pukul 10.30 malam. Kami dua Rin alu mupok keluar udah ka nganjong indai entua aku. Kami duai makai di McD ba seberai Holiday Inn Kuching...maioh mat orang..
Pukul 2.00 pagi baru masok tindok..

2hb Ogos


Pagi tu kami duai Rin tumu ga dani laban ti ka pegi ke rumah orang ti malam tadi..pukul 7.00 am kami tiga enggau indai mentua aku udah bekejang ari rumah.Cikgu Bio ngambi duit..
Datai dia bedau pukul 8.00 am. Udah tembu dia, kami duai Rin mupok ke Desa Ilmu laban ti ka ngambi Tcil mai ia kelaur enggau Cikgu Bio. Aku laban ti udah kelalu lapar nyau begetar-getar asai kaki. Kami empat makai di Singapore Chicken Rice di Batu 3...best amat. Lapar biasalah..semua utai asai ulih diempa. Udahnya kami ke Wisma Saberkas laban Cikgu Bio bisi utai ka beli dia. Kedai alai Cikgu Bio meli barang di Wisma Saberkas

Ia lalu beguntin buok. Lama nganti saduai ia Tcil di PC Image, kami duai Rin makai baru di All Joy..makai tauhu ia..best. Maia kami pansut ari Wisma Saberkas ujan benong lebat di luar. Kami mupok ke Star Cineplex laban ti ka meda film. Kami meda X-Files.

Cherita nya endang sigi best..Cikgu Bio madah nya cherita kami maia agi teenager suba..he..he.. Makan lagi...he..he..pulai nya kami empat makai baru ba McD. The best Burger in the world! he..he..udahlah chelap aircond dia..nasib ga orang bedau maioh laban ti agi tumu.Big Mc

Kami mega sempat ke Sarawak ICT Expo ti bisi diadu ba Taman Letak Kereta..Maioh mat urang dia. Paking pan ka pedis-pedis laban ti bisi renovation dia..jalai sekut.

Enda ingat madah tadi maia nya jam kami makai lebih kurang pukul 10.00 malam. Udahnya berumban nganjong Tcil pulai ke Desa Ilmu dahnya nganjung Cikgu Bio ke Batu 10. Dalam lebih kurang pukul 12.00 pagi kami duai Rin datai di rumah. Lelak mat..

3hb Ogos

Pagi tu laun kami duai Rin dani..udah ngirup di rumah kami duai keluar laban ti ka meli mentol.

Tang sebedaunya kami duai makai Chicken Mushroom Mee ba Eastmoore Cafe. Mee tu sigi dikerindu kami duai. Tauke nya pan udah biasa enggau kami duai. Tengahari nya kami duai enggau indai mentua ku bekejang ke Pejabat Pelajaran Daerah Kecil Padawan laban ti deka ngambi adi ipar ku ti gawa nyadi PTD di Kem Pelajaran Malaysia ti bisi travelling kitu.

Lemainya dalam lebih kurang pukul 2.00 pm kami duai Rin ngambi Cikgu Bio di Batu 10. Rin ka enggau kami duai ga. Kami tiga bejalai ke tHe Spring. Bisi sale dia...karong panggal enggau cadar tilam..murah.. Kami tiga makai ba Food Bazaar...sedap..aku makai Roasted Chicken Rice, Cikgu Bio makai Char Kuey Tiow ti ukai Char Kuey Tiow ko ia..Rin makai kuey tiow goreng..sedap.. Laban ti Maybank bisi problem enggau line..kad kredit aku bedau ulih bayar..duit ti ka dibayar ka Hanim kawan Cikgu Bio pan tejanggal. Rin mayar ia maia ia bisi hari.

Kami duai Cikgu Bio bekejang ka Batu 10 deka ngambi barang ia dalam pukul 6.30 lemai..sigi ti udah laun. Datai di rumah sewa Tcil dalam 7.30 pm, kami duai mai ia makai di Siang Siang Samarahan. Maioh mat urang..penuh.. Makai baru...ehmmm...he...he..kami tiga makai roasted chicken RM7.00 laban setengah, aku makai mee char kuey tiow RM3.50..nyamai.. Cikgu Bio makai Salad Chicken Rice RM? enggau Kuey Tiow goreng RM?..makai aja-aja..Tcil enda makai..kenyang ko ia.
Beijing 2008

Kami duai Cikgu Bio ninggal ke Kuching dalam jam 9.30 malam. Aku dribo..nya pan nyau ka tebabas laban ti laju amat sebedau datai di Simpang Simunjan ...aku ka motong lori ti mai perau dikena Sarawak Regatta..aku kelalu laju..lost control..tang laban aku terror nadai apa nama..he..he..

Datai di Simpang Sri Aman lebih kurang jam 12.00 tengah malam, Cikgu Bio nganti aku dribo laban aku kelalu ngantok..aku tindok maia ia dribo. Enda berasai datai di Betong jam 1.00 pagi. Datai di rumah aku terus tindok...chukup lelak tang seronok amat.

Astana Pengerindu Astana Kitai

Nuan Temuai Ti Ka:

Free Website Counter
Free Website Counter Blogarama - The Blog Directory Blogarama - The Blog Directory

Aram bejalai enggau BA

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com

Ruai Artis / Selebriti/Informasi/Berita

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin