Wednesday, August 20, 2008

20082008

Maioh orang nyelinting hari bulan sari tu dikena nikah tauka pindah rumah. Kemaia meh kaban aku siko nya si Ya* bepindah ke kuarters baru ba Jalan Spine...pindah meh jampat auk nyadi warga Geng nembiak skul...he..he..
Sari tu meh hari ti manah alai bepindah. Hari sari tu mega manah di Betong..panas sereta enda ujan. Hari sari tu mega hari ti manah amat ba aku...he..he..hanya aku yang tahu...taja pia bisi ga utai ti ngemedis ka ati tang teju aja lah..ukai aku pulai enggau 'ia'...

Lemai tu tadi indai aku ngambi jagung aku ti udah start bebuah..ambi ka sayur ko ia...dahnya dipandok Rin ka sayur. Kami duai mam di rumah sida Jobeejot tadi.

olah Jobeejot

Jobeejot baru dah tindok..baru udah makai ia alu tindok...ehmmm...baka sawa ti udah nelan...he..he..

Tcil bisi sms aku tadi..ia udah di Kuala Lumpur sari tu..sida ia melawat ke MAHA 2008. Aku nyua ka belanja ka Cikgu Bio awak ia ulih ngirum ngena BSN pagila ka Tcil..laban aku nadai hari..bisi ga belanja dikena ia meli pemakai ba din..kasih ia.

Lemai tu tadi sebedau ke rumah sida Boji aku muka brita ba TV..ehmm nadai brita bukai..brita pasal utai ti sama aja-aja tiap hari..leju nyawa meda. Manah aku meda Starmovie 413..meda movie 28 weeks later..cherita zombi..amat menakutkan lah..


Astana Pengerindu Astana Kitai

Nuan Temuai Ti Ka:

Free Website Counter
Free Website Counter Blogarama - The Blog Directory Blogarama - The Blog Directory

Aram bejalai enggau BA

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com

Ruai Artis / Selebriti/Informasi/Berita

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin