Monday, September 18, 2006

Ari Damai ke Betong

Kami duai Rin kemari check in ba Holiday Inn Damai Lagoon laban ia ka bisi konferens tiga hari ba dia. Aku tu tadi ngulu ka ia diau dia semalam aja, kasih ka ia kadiri-diri. Ia enda kala kadiri sebedau tu. Bisi ga ngambi sekeda gambar tang ukai camera..ambi ngena digi cam. Nya alai enda ulih diengkah ditu.

Pagi tu tadi jam pukul 3 pagi aku dah dani. Udah tembu begari semua aku lalu bekejang angkat ari Damai urung jam pukul 4 pagi. Agi petang ga hari. Enggai enda seinggah ba Batu 10 laban ti bisi nganjung utai ka sida ini dia.

Aku ngetu sekejap ba Sg. Tengang dia makai mee rangkai...lapar asai perut. Dahnya aku mupok ga baru alu datai ba opis pukul 8.10 pagi. Nasib enda kelalu laun. Amat laju ga dibai aku tadi.

Dahnya kami ba opis dia bisi bebai agai rumah panjai kilah ke Debak..laban bisi rabat. Nyadi ia ka nadai nya..penghulu, enggai nyadi ga bala kami enda ngabas niang kia.

Astana Pengerindu Astana Kitai

Nuan Temuai Ti Ka:

Free Website Counter
Free Website Counter Blogarama - The Blog Directory Blogarama - The Blog Directory

Aram bejalai enggau BA

Snap Shots

Get Free Shots from Snap.com

Ruai Artis / Selebriti/Informasi/Berita

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin